Wednesday, October 14, 2009

Tapi........

hari ini penuh dengan sinar yang gemerlapan..
tapi...
lagi bersinar jika Si Dia ada disisi..
aku redha..dia pergi sebentar untuk berjuang...
tapi...
aku TAKUT!!!
takut akan dugaan pada hari yang mendatang..
takut kehilangn orang yang PALING aku sayang..
hanya DIA!
hanya dia dihati..
tiada yang lain melainkan yang Maha Esa...AMIN....

5 comments:

achasishomel said...

ceh.
kata2 mane ko petik nih??
aku xcye ko yg tulis ni.
sbb aku thu sape sbenar nye makhluk bernama EIYFA.
haha.
:p
wahai org2 kmpg jgn cye kat minah ni !!
haha.

kecik said...

hahaha.
dia petik kt pokok kelapak r tuh.

aku orang kampung.
aku tak percaya !

achasishomel said...

haha.
thu xpe !
:p
uwekk2.

kecik said...

acha mana kau pigi ! haha

achasishomel said...

aku ada disinie !!
:D
haha.