Monday, December 21, 2009

teruk doe . pening2 .

hish . sakett betol aty aku . ade kew patot markah penilaian prestasi syarikat aku dapat 64 jur . keje bagai nak rak . orang laen cuty aku dok ngadap pc . settelkan keje staff yang bercuty . last2 result macam hampeh . dengar aku cakap ni macam tak tau bersyukur pulakk kan ? bukan macam tuh . aku bersyukur sgtsgt . tapy still rase tak cukup . takot gile kalau kene repeat Li . aduhh . jangan buat pasal weyh . 6months oke . bukan jangka masa yang singkat . kalau kantoi naya jur . uwaaa ! . kawankawan kuh yang di luar sana , tolong bagitau markah anda ya . tak puas haty larhh . :(

6 comments:

fadh said...

da taw kan ? kite lebey kurg je kOt . hampeh !

she rossi said...

jangan la. aku lg takut !
kak azma mc tak dapat na suh dia bg markah nih ! haihh

huNny said...

mmg larhh tapy kalau buleh nak ah dapat markah gempak skeett .

ini alahai ciput jek .

ngOk !

ni sume yang aku nak buat mogok neyh .

tak nak ah datang keje esok ngn luse . stret cuty jur .

buleh tak ? huhu

huNny said...

she : kaw isik jur sendiri . untunguntung dapat full mark .

hehe ;p

fadh said...

kalo pengesahan tamat latihan l.i da dpt sign n cop, pe lagi blah je dr situ..haha

huNny said...

tuh ah pasal .

dats y aku na ajak korunkkorunk .

tak best ah mogok sorunk2 .

haha ;DD