Monday, December 21, 2009

rutin

apa da jady dengan aku arini ? sume aku buat serba tak kene . nak kate tak makan lagi da 2 ketol ayamas aku telan tady . nak kate datang bulan dah 2 mggu abes . nak kate idop aku sunyi . myb kowt ! tuh yang paling sesuai sekarang ni . sangatsangat sunyi . bosan yang teramat sangat . yela . mana taknye . balek keje, makan, mandy, buat ape yang patut then tydo . esoknye pulak ulang benda yang sama . begitu jugak dengan harihari yang seterusnya . klu hari mggu pulak dah ta macam harihari sebelumnye . nak keluar , kne kuarantin . nak ke rumah sahabat bukan tak mungkin tapi tak boleh ! masalahnya ? semua datang dari fmly kami dan kami yang mangsa keadaan . sangatsangat complicated bukan ? entah lah naseb . yang ni lagi satu masala . tak paham dengan sikap Si Dia lately neyh . asek sibuk memanjang . kalah Tun Dr. Mahathir waktu memerintah dulu . kawan, kawan dan kawan . aku ? entah yang ke nombor berape . itu pun klu masih ade 'space' tuk aku kt dalam haty dye . yang dye tahu hanya enjoy3 ! haty aku langsung tak ambik pusing . ahh . pedulik kan . hati kaw da lame tercalar eiyfa . bukan sekali tapi BERKALI !

3 comments:

alyapeped said...

same goes to me kakaq .
im suffering here without u .
)=

achasishomel said...

adehh.
sabar ye syg?
aku kan ade..

she rossi said...

hey. calm. everything gonna be oke. trust me ! one day .